Пізнаємо природу 5 клас
12.01 (2 урока) Тема: Вода на планеті Земля. Як досліджують океани.
Завдання: параграф 30, 31; переглянути презентації: дивись тут, дивись тут, запитання після параграфа (усно), вивчити терміни. Карта світу дивись тут.
Письмово: виписати в зошит з карти світу:
-5 морів
-5 проток
-5 заток
-5 островів
-5 півостровів
12.04 Таємниці хребетних тварин.
Завдання: параграф 49; вивчити схему тварин; практичне завд. в зошиті (характеристика тварини за планом ст. 190)
31.03 Хто такі безхребетні тварини?.
Завдання: параграф 48; вивчити схему в підручнику з видами тварин
29.03 Голонасінні та покритонасінні рослини. Особливості поширення та пристосування.
Завдання: параграфи: 45,46. Повторити тему: Рослини. Розпочати дослід вдома з квасолею на ст. 177. Готуватись до письм. перевірки по темі Рослини
24.03 Водорості. Спорові рослини.
Завдання: параграф 44; повторити параграф 43; готув. до письм. перевірки
22.03 Будова квіткової рослини.
Завдання: параграф 43; казка ст. 161 - зробити висновки
17.03 Гриби і лишайники.
Завдання: параграф 47; знайти самостійно інформацію про лишайники
03.03 Будова клітини. Чим відрізняються клітини різних
Завдання: параграф 40; вивчити будову клітини, терміни.
24.02 Повторювально-узагальнюючий урок з тем: Суходіл на Землі. Вода на Землі. Повітряна оболонка Землі.
Завдання (письмово): ст. 141 підручника, запитання 1 - 5. Теоретичне запитання 2.
Також чекаю сьогодні (хто не здав) довиконання попереднього письмового Д/З.
22.02 Чи міститься повітря в грунті. Небезпечні природні явища.
Завдання: параграф 36; виконати письмово:
1. Чим грунтове повітря відрізняється від атмосферного?
2. Яке значення грунтового повітря?
3. Які небезпечні природні явища бувають в Україні? Коротко опиши одне з них
17.02 Погода.
Завдання: параграф 35; опрацювати конспект; запитання після параграфа усно.
16.02 Повітря на Землі. Склад та властивості повітря.
Завдання: параграф 34; вивчити терміни, пункт 2 - короткий конспект
15.02 Значення води на Землі.
Завдання: параграф 33; готув. до письм. роботи (параграфи 30-33 повторити)
10.02 Води суходолу. Озера
Завдання: параграф 32 до кінця; вивчити терміни, вміти називати і показувати приклади найбільших річок та озер.
08.02 Води суходолу. Річки
Завдання: параграф 32 пункт 1,2; вивчити терміни
03.02 Тема: Як досліджують океани.
Завдання: параграф 31; запитання після параграфа (усно).
01.02 Тема: вода на планеті Земля
Завдання: параграф 30; вивчити терміни; запитання після параграфа
ІІ СЕМЕСТР
16.12 Острови, півострови та архіпелаги.
Завдання: параграф 27 до кінця; вивчити терміни, вчити карту материків та океанів
10.12 Що таке суходіл?
Завдання: параграф 27 п.1,2; вивчити географічні терміни, карту материків; запитання (усно) на ст. 100
09.12 Діагностична контрольна робота з теми: "Земля як планета".
Завдання: дивись тут
07.12 Масштаб карти. Визначення відстаней на карті за допомогою масштабу.
Завдання: параграф 25; вивчити терміни, письмово: задачі на визнач. масштабу.
Готуватися до діагностичної роботи
02.12 Карта та її елементи
Завдання: параграф 23,24; вміти показувати елементи карти; вивчити терміни
30.11 Форма та розміри Землі.
Завдання: параграф 22; вивчити терміни, опрац. конспект; завдання після параграфа
18.11 Які бувають корисні копалини.
Завдання: параграф 21 до кінця; створити схему видів корисних копалин в зошиті
16.11 Будова земної кори. Корисні копалини.
Завдання: параграф 21 пункт 1,2; вивчити терміни та схему походження гірських порід
11.11 Внутрішня будова Землі. Земна кора.
Завдання: параграф 20; запитання після параграфа- усно.
09.11 Як виникла планета Земля.
Завдання: параграф 19, підготувати повідомлення (Лєра, Аліна)
04.11 Тестування з розділу 2 Пізнаємо будову речовин.
Завдання: дивись тут
02.11 Скільки є речовин. Різноманіття речовин, їх властивості.
Завдання: параграф 17; виконати запитання письмово:
1. Що таке елемент, наведіть приклади.
2. Які речовини називають простими, а які складними?
3. Охарактеризуйте основні відмінності металів та неметалів.
Також готуємось до уроку узагальнення, повторити розділ 2 (параграфи 9-17).
28.10 Розчинні та нерозчинні речовини.
Завдання: параграф 15, вивчити терміни; запитаня після параграфа - усно.
26.10 Як виміряти масу. Маса. Еталон маси. Вимірювання маси
Завдання: переглянути відео: дивись тут.
Практична робота: Виготовити терези за зразком у відео або власний варіант та виміряти за допомогою них масу якогось предмета.
Увага!!! Техніка безпеки! Робота з гострими предметами тільки під наглядом дорослих!!!
Надіслати мені фотозвіт та результати ваших вимірювань
Ще приклади терезів своїми руками: дивись тут.
21.10 Практична робота : спостереження явищ дифузії та випаровування.
Завдання: переглянути відео дослідів: дивись тут; проведіть вдома (разом з батьками!) 1-2 із запропонованих дослідів. Надішліть свій фотозвіт.
19.10 Які властивості у газів.
Запитання на уроці:
1. Перелічіть, які властивості речовини характерні для газів?
2. Чому дифузія у газах швидша,ніж в рідинах?
3. Які гази необхідні людині у житті та господарюванні? Які гази містяться в повітрі?
Завдання: Д/з параграф 12; запитання №2,4 ст. 51 - письмово.
14.10 Вода - особлива речовина.
Завдання: параграф 11; давати відповідь на запитання (ст. 47) після параграфа; переглянути відео: дивись тут
12.10 Які властивості у рідин
Завдання: параграф 10; переглянути презентацію дивись тут. Виконати завдання з останнього слайду презентації
07.10 Тверді тіла та їх властивості (продовження)
Завдання: параграф 9 до кінця
05.10 Тверді тіла та їх властивості.
Завдання: параграф 9 пункти 1-2; опрацювати конспект
02.09 Вступ до курсу. Науки про природу
Завдання: Параграф 1 пункт 1,2
07.09 Доопрацювати параграф 1; виконати дослід ст.8
09.09 Тема: Як стати винахідником
Завдання: параграф 2 п. 1-3.
14.09 Як шукати відповіді на запитання. Дослідження в науці.
Завдання: параграф 3, запитання після параграфа (усно). Провести вдома гру ст.17 підручника.
16.09 Фізичні величини та їх вимірювання.
Завдання: параграф 4 п.1,2. Письмово: запитання 1,2 ст. 22
21.09 Вимірювання температури повітря та води.
Завдання: параграф 5; провести дослід, заповнити таблицю.
23.09 Урок узагальнення.
Завдання: повторення розділу 1; тестування в кінці розділу 1 підручника.
28.09 Тіла, що нас оточують.
Завдання: параграф 7; вивчити терміни.
30.09 З чого все складається.
Завдання: параграф 8; створити модель молекули;
Коментарі
Дописати коментар