Пізнаємо природу 5 клас

12.01 (2 урока) Тема:  Вода на планеті Земля. Як досліджують океани.

Завдання: параграф 30, 31;  переглянути презентації: дивись тутдивись тут, запитання після параграфа (усно), вивчити терміни. Карта світу дивись тут.

Письмово: виписати в зошит з карти світу:

-5 морів

-5 проток

-5 заток

-5 островів

-5 півостровів














12.04 Таємниці хребетних тварин.

Завдання: параграф 49; вивчити схему тварин; практичне завд. в зошиті (характеристика тварини за планом ст. 190)



31.03 Хто такі безхребетні тварини?.

Завдання: параграф 48; вивчити схему в підручнику з видами тварин


29.03 Голонасінні та покритонасінні рослини. Особливості поширення та пристосування.

Завдання: параграфи: 45,46. Повторити тему: Рослини. Розпочати дослід вдома з квасолею на ст. 177. Готуватись до письм. перевірки по темі Рослини



24.03 Водорості. Спорові рослини.

Завдання: параграф 44; повторити параграф 43; готув. до письм. перевірки


22.03 Будова квіткової рослини.

Завдання: параграф 43; казка ст. 161 - зробити висновки


17.03 Гриби і лишайники.

Завдання: параграф 47; знайти самостійно інформацію про лишайники


03.03 Будова клітини. Чим відрізняються клітини різних

Завдання: параграф 40; вивчити будову клітини, терміни.


24.02 Повторювально-узагальнюючий урок з тем: Суходіл на Землі. Вода на Землі. Повітряна оболонка Землі.

Завдання (письмово): ст. 141 підручника, запитання 1 - 5. Теоретичне запитання 2.

Також чекаю сьогодні (хто не здав) довиконання попереднього письмового Д/З.


22.02 Чи міститься повітря в грунті. Небезпечні природні явища.

Завдання: параграф 36; виконати письмово:

1. Чим грунтове повітря відрізняється від атмосферного?

2. Яке значення грунтового повітря?

3. Які небезпечні природні явища бувають в Україні? Коротко опиши одне з них 


17.02 Погода.

Завдання: параграф 35; опрацювати конспект; запитання після параграфа усно.


16.02 Повітря на Землі. Склад та властивості повітря.

Завдання: параграф 34; вивчити терміни, пункт 2 - короткий конспект


15.02 Значення води на Землі.

Завдання: параграф 33; готув. до письм. роботи (параграфи 30-33 повторити)


10.02 Води суходолу. Озера

Завдання: параграф 32 до кінця; вивчити терміни, вміти називати і показувати приклади найбільших річок та озер. 


08.02 Води суходолу. Річки

Завдання: параграф 32 пункт 1,2; вивчити терміни


03.02 Тема: Як досліджують океани.

Завдання: параграф 31; запитання після параграфа (усно).


01.02 Тема: вода на планеті Земля

Завдання: параграф 30; вивчити терміни; запитання після параграфа


ІІ СЕМЕСТР


16.12 Острови, півострови та архіпелаги.

Завдання: параграф 27 до кінця; вивчити терміни, вчити карту материків та океанів



10.12 Що таке суходіл?

Завдання: параграф 27 п.1,2; вивчити географічні терміни, карту материків; запитання (усно) на ст. 100


09.12 Діагностична контрольна робота з теми: "Земля як планета".

Завдання: дивись тут


07.12 Масштаб карти. Визначення відстаней на карті за допомогою масштабу.

Завдання: параграф 25; вивчити терміни, письмово: задачі на визнач. масштабу.

Готуватися до діагностичної роботи


02.12 Карта та її елементи

Завдання: параграф 23,24; вміти показувати елементи карти; вивчити терміни



30.11 Форма та розміри Землі.

Завдання: параграф 22; вивчити терміни, опрац. конспект; завдання після параграфа


18.11 Які бувають корисні копалини.

Завдання:  параграф 21 до кінця; створити схему видів корисних копалин в зошиті 


16.11 Будова земної кори. Корисні копалини.

Завдання: параграф 21 пункт 1,2; вивчити терміни та схему походження гірських порід


11.11 Внутрішня будова Землі. Земна кора.

Завдання: параграф 20; запитання після параграфа- усно.


09.11 Як виникла планета Земля. 

Завдання: параграф 19, підготувати повідомлення (Лєра, Аліна)


04.11 Тестування з розділу 2 Пізнаємо будову речовин.

Завдання: дивись тут


02.11 Скільки є речовин. Різноманіття речовин, їх властивості.

Завдання: параграф 17; виконати запитання письмово:

1. Що таке елемент, наведіть приклади.

2. Які речовини називають простими, а які складними?

3. Охарактеризуйте основні відмінності металів та неметалів.

Також готуємось до уроку узагальнення, повторити розділ 2 (параграфи 9-17).



28.10 Розчинні та нерозчинні речовини. 

Завдання: параграф 15, вивчити терміни; запитаня після параграфа - усно.


26.10 Як виміряти масу. Маса. Еталон маси. Вимірювання маси

Завдання: переглянути відео: дивись тут.

Практична робота: Виготовити терези за зразком у відео або власний варіант та виміряти за допомогою них масу якогось предмета.

Увага!!! Техніка безпеки! Робота з гострими предметами тільки під наглядом дорослих!!!

Надіслати мені фотозвіт та результати ваших вимірювань

Ще приклади терезів своїми руками: дивись тут.


21.10 Практична робота : спостереження явищ дифузії та випаровування.

Завдання: переглянути відео дослідів: дивись тут; проведіть вдома (разом з батьками!) 1-2 із запропонованих дослідів. Надішліть свій фотозвіт.


19.10 Які властивості у газів.

Запитання на уроці:

1. Перелічіть, які властивості речовини характерні для газів?

2. Чому дифузія у газах швидша,ніж в рідинах?

3. Які гази необхідні людині у житті та господарюванні? Які гази містяться в повітрі?

Завдання: Д/з параграф 12; запитання №2,4 ст. 51 - письмово.


14.10 Вода - особлива речовина.

Завдання: параграф 11; давати відповідь на запитання (ст. 47) після параграфа; переглянути відео: дивись тут


12.10 Які властивості у рідин

Завдання: параграф 10; переглянути презентацію дивись тут. Виконати завдання з останнього слайду презентації


07.10 Тверді тіла та їх властивості (продовження)

Завдання: параграф 9 до кінця


05.10 Тверді тіла та їх властивості.

Завдання: параграф 9 пункти 1-2; опрацювати конспект 



02.09 Вступ до курсу. Науки про природу 

Завдання: Параграф 1 пункт 1,2

 

07.09 Доопрацювати параграф 1; виконати дослід ст.8


09.09 Тема: Як стати винахідником 

Завдання: параграф 2 п. 1-3.


14.09 Як шукати відповіді на запитання. Дослідження в науці.

Завдання: параграф 3, запитання після параграфа (усно). Провести вдома гру ст.17 підручника.


16.09 Фізичні величини та їх вимірювання.

Завдання: параграф 4 п.1,2. Письмово: запитання 1,2 ст. 22


21.09 Вимірювання температури повітря та води.

Завдання: параграф 5; провести дослід, заповнити таблицю.


23.09 Урок узагальнення.

Завдання: повторення розділу 1; тестування в кінці розділу 1 підручника.


28.09 Тіла, що нас оточують.

Завдання: параграф 7; вивчити терміни.


30.09 З чого все складається.

Завдання: параграф 8; створити модель молекули; 









Коментарі

Популярні дописи з цього блогу